Heb je een innovatief idee of een probleem dat je graag opgelost ziet?

Tijdens het evenement ‘pitchen voor de zorg’ geven we unieke en innovatieve ideeën een podium:

Via pitches mikken we op nieuwe oplossingen voor gekende zorguitdagingen. Ideeën die nog net dat duwtje in de rug kunnen gebruiken, hebben daarbij de voorkeur.

Via reverse pitches willen we (ongekende) uitdagingen aan bod laten komen waarvoor nog geen concrete oplossing voor handen is. Hier geven we de voorkeur aan uitdagingen waarmee een zorgverlener, – ondernemer of -onderzoeker concreet aan de slag kan.

Uit de ingediende voorstellen worden er maximaal 12 (reverse) pitches geselecteerd. De selectie gebeurt op basis van volgende criteria:

Impact: Hoe groot is de groep patiënten/zorgverleners waar jouw uitdaging of innovatie impact op heeft?

Haalbaarheid: Welke uitdagingen zijn concreet genoeg om mee aan de slag te gaan? Op welke termijn kan een innovatie doorgroeien naar een product of dienst, klaar om de markt te veroveren?

Kwaliteit aanmeldformulier: We verwachten geen thesis, maar wel dat je input to-the-point is. De jury zal zich namelijk inlezen op basis van dit formulier.

Bedenk een sprekende titel voor je pitch, deze wordt immers op deze website gepubliceerd. Zorg voor een heldere verwoording van je uitdaging en/of je innovatieve idee en onderbouw dit goed.